پايان فيلمبرداري فيلم Transformers 7

اخبار موبايل ، دانلود رمان ، ترفند موبايل

پايان فيلمبرداري فيلم Transformers 7

۳۴ بازديد

استيون كپل جونيور كارگردان فيلم Transformers: Rise of the Beasts با انتشار تصويري جديد از پايان مراحل فيلمبرداري خبر داد.فيلمبرداري و توليد فيلم Transformers: Rise of the Beasts در ژوئن امسال در لس آنجلس آغاز شد و اكنون در جديدترين اخبار سينما و تلويزيون، فيلمبرداري و توليد قسمت جديد Transformers به ​​پايان رسيده است.

كارگردان اين فيلم اكشن استيون كپل جونيور با انتشار تصويري اين خبر را تاييد كرد. Transformers 7 علاوه بر لس آنجلس در مناطق ديگري از جمله ماچوپيچو در پرو، مونترال در كانادا و بروكلين در ايالات متحده فيلمبرداري و توليد شده است.


در تصوير منتشر شده شاهد حضور استيون كپل جونيور در كاميون K100 كنورث مدل 1979 با تركيب رنگ هاي قرمز و آبي هستيم كه در واقع اين وسيله نقليه قرار است در طول فيلم به Optimus Prime تبديل شود. در Transformers: Rise of the Beasts قرار است با نسخه G1 شخصيت Optimus Prime آشنا شويم.براي دانلود فيلم و سريال خارجي اينجا كليك كنيد.


آنتوني راموس، دومينيك فيشبك، لونا لورين ولز، توبي ناويگو، پيتر كالن براي Optimus Prime و ران پرلمن براي Optimus Primal از جمله بازيگراني هستند كه در فيلم Transformers: Rise of the Beasts به ايفاي نقش پرداخته اند. در اين فيلم قرار است شاهد معرفي گروه هاي جديدي مانند Maximals، Predacons و Terracon ها باشيم. رويدادهاي Transformers 7 قرار است در سال 1994 در بروكلين و با نيويورك و پرو به عنوان مكان هاي ديگر اتفاق بيفتد.


Transformers: Rise of the Beasts قرار است در 24 ژوئن 2022 (3 ژوئيه 1401) اكران شود. كارگردان Creed 2 and The Land استيون كپل جونيور قسمت جديد Transformers را كارگرداني مي كند و جوبي هارولد، فيلمنامه نويس Army of the Dead نگارش فيلمنامه را بر عهده دارد.

source

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.